JustFit, yepyeni tesisinin bünyesinde bulunan ve her biri, derslerin içeriklerine göre dizayn edilmiş 3 farklı stüdyosunda, üyelerine birçok stüdyo dersi olanağını ücretsiz olarak sunar.

pilates-reformer

JustFit’te haftanın 5 günü farklı saatlerde PİLATES derslerine katılabiliyorsunuz.

Pilatesle neler öğreniriz?

Temelde omurga etrafındaki kasların kontrolüne yönelik bütünlüklü bir egzersiz sistemi olan ve insanın merkezi kabul edilen core bölgesindeki kaslara ağırlık veren pilatesle JustFit’te:

Hareket ederken bilinçli nefes almayı,

Doğru nefesle kaslarınıza hakim olmayı öğreniyor;

Kaslarınız kuvvetlenip uzarken

Doğru postüre ulaşıyorsunuz.

Faydaları nelerdir?

Pilatesin omurga sağlığı üzerinde ciddi ve gözle görülür olumlu etkileri vardır. Öyle ki fizyoterapi temelli bir rehabilitasyon mu yoksa bir spor branşı mı olduğu üzerine henüz uzlaşma sağlanmış değildir. Kişilerin doğuştan sahip oldukları veya çeşitli nedenlerle sonradan gelişen fiziksel deformasyonları sebebiyle yaşadıkları sıkıntı, pilates yapıldığı sürece etkisiz kılınır ve kişilerin yaşam kaliteleri önemli ölçüde artar.



Kimler Katılabilir?

Pilates ayrıca, kardiyovasküler sisteme asla yüklenmediği için kalp-damar hastalıkları olanlar dahil herkesin rahatlıkla yapabileceği bir egzersiz sistemidir.

Bir direnç egzersizi olan pilates, genellikle vücut ağırlığı ile yapılır; fakat zaman zaman farklı ekipmanlar da uygulamaya dahil edilebilir.

JustFit’te hocalarımız, her bir hareketi zorluk derecesine göre, katılımcıların hareketlere uygunluğunu göz önünde bulundurarak kademelendirirler ve böylece yeni başlayanlar veya uzun süredir katılım gösterenler arasında olası bir senkronizasyon sorununun önüne geçilerek dersten tüm katılımcıların aynı ölçüde verim alması sağlanır.

Latin esintili bir dans programı olan ve dünya çapındaki en yaygın dans modülü olan Zumba koreografisinde hip-hop, samba, salsa, mambo, oryantal ve Bollywood stilinde hareketler içeren yüksek enerjili ve eğlenceli bir grup dersidir. Hareket kabiliyetinizi arttırmasının yanı sıra, aerobik nabzınızı yüksek tutarak kalori yakımında çok etkilidir.

JustFit’te genel antrenmanlarınızı destekleyici grup dersi seçenekleri arasında BOOT CAMP de var!

BOOT CAMP’te amaç nedir?

Dersimizde temel amaç, katılımcıların bedenleri ve beyinlerini disipline ederek onlarda spor yapmak için fizik herhangi bir koşulun (yağmur, çamur, kar, soğuk, sıcak, toprak, asfalt vs) kişiyi hedefinden caydırmaması gerektiği farkındalığını oluşturmaktır. Genel olarak farkındalığın oluşması için süreğenlik gerekir ve adını askeri terimlerin birleşiminden alan ve her çeşit fizik koşulda gerçekleştirilen Boot Camp’te bu süreğenliği sağlamada askerlik denince akla ilk gelen ‘disiplin’ kavramı esastır.

Boot Camp dersi içeriği nedir?

Boot Camp'te temel eylemler; kuvvet arttırmaya yönelik itme, çekme, çömelme, savurma, dönme, yukarı kaldırma ve dayanıklılık arttırmaya yönelik bekleme eylemleridir. Bu temel eylemler, çeşitli hareketlerin uygulandığı ve eğitmenin oluşturduğu belirli bir plan ve düzen çerçevesinde tekrarlanır. Dersin planlaması, eğitmenden eğitmene değişebilmektedir.

JustFit’te eğitmenimiz, kişisel metodu çerçevesinde antrenmanları en basitten başlatır, her ay değiştirerek devam eder ve onları 2 model üzerinden planlar: Birinci modelde, güç ve dayanıklılık; ikinci modelde, güç ve esneklik esas alınır. Ayrıca, refleksleri kuvvetlendirmeye yönelik işitsel ve dokunsal özel antrenmanlar yaptırılır. Katılımcılara, zayıf kaldıkları yanlarını geliştirebilmeleri için derse gelmeden yapmaları gereken özel antrenman ödevleri verilir ve beslenme programlarına da gerekli pozitif dokunuşlar yapılarak kişiler ilgili her alanda desteklenir.

Kimler katılabilir?

Herhangi bir kalp sağlığı ve iskelet sistemi problemi olmayan herkes bu antrenmanlara katılabilir. Eğitimler yüksek yoğunluklu değişkenli çalışma (HIIT) stilinde geçtiği için nabız seviyesi 100 iken 2 dakika içerisinde 160-180 arasına çıkabilmektedir. 1 saatlik bir Boot Camp eğitiminde ortalama 700-1000 kalori harcanmaktadır.

Faydaları nelerdir?

Boot Camp derslerimize katılarak vücudunuzun dayanıklılığı hakkında fikir edinir, onu geliştirir ve aynı zamanda giderek güçlendiğinizi ve esneklik kazandığınızı görürsünüz. “Yapamam!” veya “Yapabilir miyim?” demeyi bırakır ve yapabileceklerinizin farkına varırsınız.

Boot Camp ile katılımcılar, spor konusunda edindikleri motivasyonu hayatlarının her alanına taşıyıp kendilerini istedikleri alanlarda geliştirme imkânı yakalarlar; çünkü disiplin ve süreğenlik, hayatın her alanında başarıyı getiren anahtar kavramlardır. Öyleyse, kuvvet ve dayanıklılığını arttırmak, spor konusunda kendisini disipline etmek isteyen tüm üyelerimizi Boot Camp derslerimize bekliyoruz!

pilates-reformer

JustFit’te öncelikli olarak kilo verme ve yağ yakma hedefi olan üyelerimiz için INDOORCYCLING dersleri yapıyoruz!

Amaç Nedir?

Indoorcycling’de amaç; yağ yakmak, kilo vermek ve kardiyovasküler kapasiteyi arttırmaktır.

1 derste (40-50 dakika) ortalama 400-700 kkal yakılır.

Bisikletlerimiz, kendi alanının en iyisi Schwinn marka ve mekanik aksamlıdır. Katılımcılar sahip oldukları bu avantajla, hareket esnasında herhangi bir güç kaybı yaşamadan antrenman yapıp bacak kuvvetlerini en üst seviyede geliştirirler.

Dersin içeriği nedir?

Yüksek sesli müziğin verdiği keyif ve eğlence, dersin %60’ını oluşturuyor. Müzikteki bpm vuruşları ile pedalın dönüş (rpm) ritmini senkronize ederek bisikletin kendine has güç antrenmanları gerçekleştiriliyor, hedefe yönelik çeşitli bisiklet teknikleri uygulanıyor.

Kimler katılabilir?

Indoorcycling derslerimize kilo fark etmeksizin herkes katılabilir. Bisikletlerimiz, hareket şiddetini herkesin kendi ağırlığına göre ayarlayabilmesine elverişlidir. Katılımcılar aynı zamanda bisikletlerinin ekranından takip edebildikleri nabız-mesafe-kalori gibi verilerini görebiliyor olmaları sayesinde antrenmanlarını kontrol altında yaparlar.

Bu derste sularınızı yanınıza almayı unutmayın; çünkü çok yorulacak, çok terleyecek ve öncelikle bedenen çok değişeceksiniz...

Bir direnç egzersiz modeli olan TRX vücut ağırlığınızı merkez alarak yüzlerce hareket olanağı sağlayarak iskelet sistemi kaslarınızı çalıştırabileceğiniz mükemmel bir ekipmandır. Vücut pozisyonunu değiştirerek direnç ve şiddet ayarları yapabilirsiniz. Tüm vücut kaslarınızı çalıştırabileceğiz, core (merkez bölge) kaslarınızı güçlendirebileceğiz, kas dayanıklılığınızı arttırabileceğiniz ve vücut ağırlığınızla çalışabileceğiz bir egzersiz türüdür.

pilates-reformer

JustFit’te, günlük antrenman programlarında en fazla ihmal edilen egzersizlerden olan core bölgesi çalışmalarını desteklemek için açtığımız CRUNCH derslerinden faydalanabiliyorsunuz!

Crunch derslerinde amaç nedir?

Core bölgesi, vücudun merkezini oluşturuyor. Bu nedenle bu bölgenin gelişmesi, kuvvetli olması, sportif faaliyetlerinizde sakatlanma riskini ortadan kaldırıyor.

Antrenmanlarınızdaki birçok hareketin doğru yapılışı da esasında abdominal ve core bölgelerindeki kasları kuvvetlendirmekle mümkün olabiliyor. Bu bölgelerdeki kaslarınız ne kadar kuvvetliyse egzersizlerinizi o kadar sağlıklı yapıp antrenmanlarınızdan o kadar verim alıyorsunuz.

İşte crunch dersi, bu ihtiyaca cevap vermek için sunduğumuz egzersizler içeriğinden oluşuyor. Aynı zamanda, karın bölgesinde yağlanma şikayeti olan üyelerimiz için uygun beslenme önerileri yapılıyor.

Kimler katılabilir?

Dersimizde gösterilen egzersizler, kişilerin o hareketleri yapabilme kapasitelerine göre kişilere göre çeşitlendiriliyor, dolayısıyla crunch derslerimize herkes katılabiliyor.

Unutmayın, grup derslerinin motivasyonundan yararlanmak, bu önemli bölgeyi geliştirmek için iyi bir fırsat… Sizleri de bekliyoruz!